دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 06:45
رئیس دانشگاه سمنان خبر داد؛

افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم

رئیس دانشگاه سمنان گفت : درصورت فراهم شدن شرایط ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برای افتتاح چند طرح عمرانی دانشگاه سمنان در هفته دولت به سمنان سفر می کند.
کد خبر : 305965

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسعود نصیری زرندی گفت: افتتاح ساختمان دانشکده‌های ریاضی و مهندسی عمران و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان از جمله برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان است.


رئیس دانشگاه سمنان به طرح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه اشاره کرد و گفت : ساخت این مجموعه از سال 1387 آغاز و در سال 1397 عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است .


نصیری افزود: این کتابخانه با زیر بنای چهار هزار و 830 متر مربع احداث شده و شامل 14 اتاق اداری ، یک سالن مطالعه برادران ، یک سالن مطالعه خواهران، یک سایت کامپیوتر و یک سالن همایش است.


رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: نشست با واحدهای فناور، شرکت در شورای دانشگاه و هیات ممیزه، دیدار با خانواده شهید پازوکی و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناوری واحدهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان از دیگر برنامه‌های سفر منصور غلامی در دانشگاه سمنان خواهد بود.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته